Elvira 👻

向往着不谙世事、与世无争的世外桃源的人
dopemang - Kiiara

莫西顾:

我大概得了一种叫做社交远离症的病。

社交远离症,区别于社交恐惧,它的反面是社交依赖。社交远离,这大概是我目前的状态。越来越偏向于一种独属于自己的快乐,学会从网络社交以外的地方去认知,不过分冷淡,不过分执着,不再热衷在网络上得到谁的回应,变成一种细水长流的脉脉的爱意。

上面只是我目前的一种生活状态,和这首歌没有任何关系(噗)。超喜欢这首歌啊!!韩红听了想跑圈(噗×2)。


歌词:


Backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Back-backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Daddy called, he trippin'

机长也飞得正高

Key's in the ignition

五光十色的幻觉

Nightmare I'm whippin', yeah

我手里炮制出梦魇般的毒药

Big buzz and I flip it, yeah

冒冒失失地搞个大新闻

Woke up on your couch

在你一团糟的沙发上醒来

Three strikes and you're out

事不过三,你已经出局

Push your head down south for me

赶快滚出我的视线

We need no referee

我们不需要判断对错

You fuck with me, I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

We do whatever we wanna do

我们想干什么都可以

Only touch me if I want you to

我的身体任你抚摸

Cocaine sniffin', got my...

吸食可卡因的嗞嗞声

Fuck with me, and I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Fuck with me, and I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Fuck with me, and I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

And I'm propane drippin'

我被氤氲的烟雾环绕

My cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

And I'm propane drippin'

我被氤氲的烟雾环绕

My cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Blue pills, I grip 'em

蓝色的小药丸,我塞了一大把在嘴里

All these Woods, gon' take 'em

所有的草,我都要了

Wolfgang, I'll flip 'em

花花绿绿的药片,都是我的

Money got us drippin', yeah

金钱让我们放荡

Do this for my family

不在乎会对我的家庭有什么影响

Who's got the recipe?

谁有配方?

This shit ain't fly enough

这批货一点都不飞

Airplanes ain't high enough

我都要坠机了

You fuck with me, I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

We do whatever we wanna do

我们想干什么都可以

Only touch me if I want you to

我的身体任你抚摸

Cocaine sniffin', got my...

吸食可卡因的嗞嗞声

Fuck with me, and I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Fuck with me, and I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Fuck with me, and I fuck with you

你和我胡闹,我也和你鬼混

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

And I'm propane drippin'

我被氤氲的烟雾环绕

My cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

And I'm propane drippin'

我被氤氲的烟雾环绕

My cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Dope-dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Dope, dope, dope

我的狐朋狗友们乱作一团

D-Dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Dope-dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Dope, dope, dope

我的狐朋狗友们乱作一团

Backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团

Back-backwood lickin'

贪婪地舔舐

Propane drippin'

氤氲的烟雾

Cocaine sniffin'

吸食可卡因的嗞嗞声

Got my dopemang trippin'

我的狐朋狗友们乱作一团


评论

热度(68)